Trening ciężarowy rozwija podstawową cechę motoryczną – SIŁĘ – ⁠
Wszelka działalność fizyczna człowieka wymaga siły!⁠

Siła to podnoszenie dziecka, noszenie zakupów, jazda na rowerze, bieg do autobusu, praca w ogrodzie… ⁠

Wpływa ona na:⁠

  • szybkość ruchu (przyśpieszenie) ⁠
  • wytrzymałość⁠
  • zwinność ⁠
  • zręczność ⁠
  • równowagę⁠

Siła niesie za sobą korzyści zdrowotne. Poza budowaniem mięśni, buduje zdrowe i silne kości, silne ścięgna i więzadła oraz zmniejsza ryzyko kontuzji. ⁠

💡 Mało kto zdaje sobie sprawę, że siła wpływa również korzystnie na jakość snu, zmniejszenie stresu i zwiększenie poczucia pewności siebie! ⁠

Jeśli potrafimy wykonywać ćwiczenia technicznie, z dobrze dobranym ciężarem – jesteśmy bezpieczni ;) ⁠

W CrossFicie siłę budujemy przede wszystkim na treningach siłowych czyli na tzw. heavy day’ach oraz na treningach z obciążeniem zewnętrznym gdzie mamy stosunkowo duży ciężar przy stosunkowo małej ilości powtórzeń.⁠⁠

– Wasz Head Coach!

WCHODZĘ W TO!