KONSTULTACJE I OPIEKA DIETETYKA

Separator
Karolina_Pindelska_Crossfit_Elektromoc

Karolina Malinowska

Magister dietetyki, absolwentka Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (SGGW).
Oferuje indywidualne konsultacje dietetyczne; zajmuje się tworzeniem jadłospisów dostosowanych do stanu zdrowia, poziomu aktywności fizycznej, prowadzonego trybu życia i preferencji smakowych (w oparciu o profesjonalny pomiar składu ciała na analizatorze). Wie jednak, że jej praca nie sprowadza się jedynie do „rozpisania diety” a stara się „zaopiekować” klientem w sposób kompleksowy, stawiając jego potrzeby w centrum. Ma świadomość jak ważne jest nawiązanie nieco głębszej relacji, empatia, wzajemne zaufanie.

Prywatnie miłośniczka sportu a wraz z rosnącym stażem trenowania CrossFit i zainteresowania dietetyką sportową aktywnie bierze udział w różnego rodzaju szkoleniach i konferencjach (m. in. „ABC dietetyki sportowej”, „Żywienie i suplementacja w kulturystyce i fitness”, „Crossfit okiem dietetyka”).

CENNIK

  • KONSULTACJA DIETETYCZNA (analiza składu ciała GRATIS) 60 minut/200 PLN
  • KONSULTACJA DIETETYCZNA (analiza składu ciała GRATIS) + MODELOWY JADŁOSPIS 90 minut/300 PLN
  • WIZYTA KONTROLNA (analiza składu ciała GRATIS) 45 minut/130 PLN
  • POMIAR SKŁADU CIAŁA – 35 PLN (dla klubowiczów), 40 PLN (pozostałe osoby)

Niniejszy cennik ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

ANALIZATOR SKŁADU CIAŁA InBody

Pomiaru składu masy ciała wagą InBody możecie wykonać w klubie w każdym momencie. Przed pomiarem prosimy o zapoznanie się z informacjami poniżej.

Co bada analizator składu ciała InBody? 

  • Masę ciała

  • Masę mięśni szkieletowych
  • Masę tkanki tłuszczowej

  • Procentową zawartość tkanki tłuszczowej

  • Całkowitą zawartość wody w organizmie

  • Zawartość białka i substancji mineralnych

  • Wskaźnik talia-biodro (WHR)

  • Podstawową przemianę materii (BMR)

  • Poziom tłuszczu trzewnego
  • Segmentalną analizę tkanki tłuszczowej i beztłuszczowej (prawego i lewego ramienia, prawej i lewej nogi, tułowia)

Jak przygotować się do pomiaru składu ciała?

  • Najlepiej wykonywać badania na czczo (w godzinach rannych) lub 2-3 godziny od ostatniego posiłku (można spożywać wodę).

  • 24 godziny przed badaniem nie spożywać alkoholu (najlepiej również napojów na bazie kofeiny – bądź przynajmniej nie pić ich w niezwyczajowo dużych ilościach).

  • 12 godzin przed pomiarem unikać dużego wysiłku fizycznego.
  • U kobiet najlepiej przeprowadzać badanie między 5-20 dniem cyklu miesięcznego.
  • Podczas badania należy mieć bose stopy.
  • Nie ważymy osób z rozrusznikiem serca oraz kobiet w ciąży.

CrossFit Official
CrossFit Official Kids
CrossFit Journal